söndag 2 juni 2013

Morsdag

På morsdagen blev det två tårtor. Nämligen en åt sambos mamma och en åt min. Min mamma kom hit över helgen och jag spenderade lördagen på södern med henne hos hennes väninna :) Min mamma älskar passion så hon fick en passion och mangocheesecake.
På söndagen åt vi middag hos sambos föräldrar som morsdagstårta blev det en rabarber och vaniljmoussetårta. Väldigt god och fräsch. receptet har jag tillämpat från kinuskissa bloggen, verkligen en god tårta!
Rabarber och vaniljtårta med färska jordgubbar och chokladblommor




Passion&mangocheesecake med marsipanpärlor och chokladblommor

Där hade vi alla tårtor hittills, förhoppningsvis blir det många många fler! 

Vill du beställa tårtor eller fika? Kontakta mig på Bellaf23@gmail.com





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar